Сакам да прашам ?

Општа медицина - сите болести, состојби и актуелни теми поврзани со здравјето

Мислења: 68
Зачленет: 16 Јан 2012, 00:27
Мислење: 29 Мар 2012, 12:20
Sintron и Fraxiparin се лекови кои делуваат на коагулацијата на крвта односно се користат тогаш кога постојат некои хиперкоагулабилни состојби односно кога постои ризик за формирање на коагулуми односно тромби внатре во крвните садови.Овие лекови немаат дирекна поврзаност со менструалниот циклус и не ја нарушуваат неговата редовност.Единствено што може како несакани ефект да се јави од користењето на овие лекови е продолжено да биде времето на крварење односно при некои лесни и суптилни повреди може да крварите подолго време од вообичаено.Исто така може да се појават крварења од непцата при миење на забите или дури може да се појави црвенило и мало крварење на местото на самиот убод на инјекцијата.Меѓутоа сите овие несакани ефекти може да бидат само благо изразени.Единствена поврзаност на користењето на оваа терапија со менструалниот циклус е можноста да менструалното крварење биде пообилно од вообичаеното и тоа се должи на антиагрегациониот ефект на синтронот (спречува слепување и активација на тромбоцитите) и антикоагулантниот ефект на фраксипаринот.Не постои логично објаснување за тоа што вашиот циклус доцни, но постои и друга дилема односно во случај да сте бремена и покрај негативитетот на тестовите за бременост неопходно е да консултирате гинеколог-акушер и трансфузиолог бидејќи ваквиот антикоагулантен и антиагрегационен режим е контраиндициран во текот на бременоста освен кога бенефитот од истата терапија е поголем од можните штетни ефекти.
Во согласност со вашите дилеми би Ве советувал да појдете на рутинска гинеколошка контрола бидејќи единствено така ќе дознаете дали сте бремена и истовремено дали треба да продолжите да ги користите овие лекови.

Мислења: 1
Зачленет: 05 Апр 2012, 16:30
Мислење: 05 Апр 2012, 17:04
zdravo pozdrav do site :D
veke podolgo vreme okolu 4-5 meseci imam bolki vo predelot na jajnicite pred toa imav infekcija i koristev vaginaleti no sega kako sto odminva vremeto bolkite se uste posilni i mislam deka mozebi se raboti za nesto poseriozno ne e samo obicna infekcija.Imam 19 god veke edna godina sum seksualno aktivna cesto imam bolki pri seksualen odnos,crvenilo, nadrazlivost na sluznicata i poretko necustvitelnost vo vnatresnosta na vaginata.Dali mozebi se raboti za cista ili vo prasanje e nes drugo?se custvuvam razocarano i nezadovolno ve molam pomognete mi :cry: blagodaram odnapred

Мислења: 2
Зачленет: 09 Апр 2012, 19:55
Мислење: 12 Апр 2012, 09:45
Ке ве замолам да ми одговорите какви испитувања треба да направам после 2 спонтани абортуси за кои
што не знам од што ми се случуваат. Првиот пат ми кажаа дека е неуспешно зафатен плодот уште во првиот месец, а вториот пат после 1,5 пол месец имав мало крварење и примав терапија прогестерон инекции и таблети дабрастон но без успешно кога бев на контрола всушност после 2 месец ми кажаа дека нема срцева акција.
Ве молам за одговор,
Поздрав !

Мислења: 96
Зачленет: 19 Јан 2012, 00:11
Мислење: 12 Апр 2012, 21:51
marija imas li napraveno mikrobioloski bris pap test hsg

Мислења: 96
Зачленет: 19 Јан 2012, 00:11
Мислење: 12 Апр 2012, 21:52
vela напишал:marija imas li napraveno mikrobioloski bris pap test hsg

hormoni imas li ispitano

Мислења: 2
Зачленет: 09 Апр 2012, 19:55
Мислење: 13 Апр 2012, 07:03
Imam napraveno samo pap test i e vo red zatoa sakav da prasam sto drugo treba da ispitam.Pozdrav.

Мислења: 96
Зачленет: 19 Јан 2012, 00:11
Мислење: 14 Апр 2012, 11:34
e kako moze samo pap test da ti naprave gin a imas dva spontani abortusi pa toa zxnaci oti on ne e odgovoren ginekolog plodot stom ne e imal srceva akcija on e trebalo odma popsl;e abortusot da ti zeme bris

Мислења: 1
Зачленет: 30 Апр 2012, 17:18
Мислење: 30 Апр 2012, 17:30
Zdravo na site. Jas sum nova na forumov i se nadevam deka ke mi pomognete. Imam nekoi simptomi koi sto ne mozam da otkrijam sto se, a veke ni na doktor ne mi se odi zosto sekoj pat e isto. Mi davaat nekoi apcinja mi pominuva togas za togas i po eden mesec povtorno mi se javuvaat bolki (ne isti, no se e okolu stomakot). Eve veke 10 dena imam tapa bolka vo stomakot ... bolkata ja cuvstvuvam na leva strana vo visina na papokot. Isto taka mi se sozdavaat i mnogu gasovi, mi se due stomakot i se cuvstvuvam kako balon. Koga ke stegnam so prsti na mestoto cuvstvuvam bolka. Isto taka ne odam cesto po golema nuzda (ednas na nekolku dena), a sega otkako ja imam bolkata odam duri i nekolku pati vo denot, a stomakot pak mi e naduen kako da ne sum pojdena nekolku dena. Toa se moite simtomi ..baram pomos. Odnapred blagodaram.

Мислења: 1
Зачленет: 30 Апр 2012, 19:49
Мислење: 30 Апр 2012, 19:51
GASTRITIS

Мислења: 1
Зачленет: 02 Мај 2012, 15:23
Мислење: 02 Мај 2012, 15:39
ZDRAVO Imamproblem so noktot na sredniot prst na rakata,poptocno se raboti za toa deka so samoto rastenje noktot pcnuva da puka i toa sekogas na istoto mesto po dolzina na prstot.seto ova ne e bolno no e mnogu neprijatno zatoa sto ne uspevam da porasnam nokot ni 2mm a sum golem ljubitel na ubavo sredeni PRIRODNI nokti.nikogas nemam noseno nadgradba imam relativno dobro zdravje ne pijam lekarstva .Se nadevam deka ke mi pomognete.Blagodaram odnapred.
ПретходноNext


Врати се на Здравје А-Ш

Кој е онлајн

Корисници на овој форум: Нерегистрирани корисници и 2 гости