Намалете го стомакот со шест едноставни чекори

Проблемот со голем стомак е честа појава подеднакво застапена и кај мажите и кај жените. Затоа ние денес ви презентираме шест кратки, но корисни совети како да го намалите стомакот ...

Редовно јадење

Јадете по три оброци дневно и три ужини. Гладувањето и нередовното јадење се најголемите предизвикувачи на голем стомак.

Избегнете напорна физичка активност

Наместо напорна физичка активност, изберете прошетка или темпо трчање 30 до 60 минути дневно, по можност во природа подалеку од гратскиот метеж.

Спиењето е клучно

Спиењето е клучно за слабеење, ако сакате брзо да го намалите стомакот, на спиење секоја вечер во исто време.

Течности

Течности внесувајте што е можно повеќе, најдобро еколошки чиста и проверена вода. Избегнувајте кофеин.

Расчистете со солот

Внесувајте минимални количини на сол, доколку е возможно исфрлете го од секојдневната исхрана или внесувајте го во минимални количини.

Оптимисти ...

Бидете оптимисти, мислете на тоа како брзо резултатите ќе бидат видливи, бидејќи оптимистите многу побрзо губат килограми.

 

www.doktori.mk, 05.03.2014

Последна вест

Најчитани статии - животен стил