Пролетно чистење на организмот - Прв дел

доктор по стоматологија

Новото годишно време треба да го дочекаме свежи, здрави и со обновена енергија. Ова е вистинско време да го ослободите телото од отровите и од некој вишок килограм наталожен во организмот во текот на пасивните зимски месеци. На пролет самото тело минува низ природен процес на прочистување, но и самите треба да му помогнеме да се ослободи од отровите на модерното време. Менувајќи го начинот на исхраната, внесувајќи повеќе течности и добивајќи сосема нови навики на нега и грижа за нашиот изглед.



На пролет нашето тело минува низ процес на детоксикација и отстранување на наталожените токсини во кој учествуваат органите како дебелото црево, бубрезите, градниот кош, лимфните јазли и кожата. Отровите на модерното време како што се загадувањето, разните хемикалии и другите отровни материи главно се насобираат во масното ткиво. Затоа напролет и нашата исхрана треба да биде полесна, за да почне прочистувањето на организмот од тешката зимска храна и неактивноста.



Од житариците треба да им се даде предност на јачменот, просото, хељдата и ‘ржот, а да се намали внесувањето на производи од бело пченично брашно. Во ова време се препорачува да се зема што повеќе зелен листест зеленчук. Од овошјето изберете јаболко, портокали, киви но и друго суво овошје. Млечните производи нека бидат со помал процент на масти. Освен правилниот избор на намирници, важно е и колкаво количество на храна ќе внесете во организмот. Има луѓе кои не го чувствуваат рефлексот на ситост, па по оброците чувствуваат тежина во желудникот и во целото тело.



Храната ја внесуваме за да ни даде енергија и да му помогне на организмот во правилното обработување и искористување на хранливите материи. Затоа желудникот не смее никогаш да биде повеќе од 2/3 полн. Од ова, дел секако треба да биде вода која во мали голтки можете да ја пиете во текот на оброкот.

СОВЕТИ ПЛУС:

  • Внимавајте овошјето да не го консумирате веднаш по главното јадење бидејќи така се задржува подолго време во желудникот. Нека Ви биде тоа ужина која ќе ја земете 2 часа после главниот оброк.

  • Не пијте течност по месен или рибен оброк.

 

д-р Кристина И. Стојаноска Алоска

 ПЗУ "Д-р Каланоска" -  Охрид

-авторски текст, не смее да се користи за комерцијални цели и/или реемитување-

www.doktori.mk, 22.03.2013

Последна вест

Најчитани статии - животен стил